nejdříve v 10:00
zadejte adresu

Jak to funguje

Přinášíme Vám skutečné online objednávky našeho sortimentu. Systém je přímo napojen na restauraci, takže se obratem dozvíte, zda můžeme Vaší objednávce vyhovět. Nemusíte tak nikam volat, veškerou komunikaci vyřídíme e-mailem.

Jak objednat:

  • vyberte si jídlo, na které máte chuť, v pravé části obrazovky vidíte svůj košík
  • klikněte na Objednat
  • přihlaste se nebo zadejte Vaši adresu
  • vyberte požadovaný čas – protože se může stát, že objednávku nebudeme moci vyřídit přesně ve Vámi požadovaný čas, můžete zakliknout, do kdy jste ochotni čekat
  • pokud jste vybrali, že jste ochotni čekat déle, než je požadovaný čas, bereme to tak, že můžeme automaticky posunout čas doručení v rámci celého Vámi povoleného intervalu – posune-li ve Vámi povoleném intervalu obsluha čas doručení, o všem budete přesně informování e-mailem – Vámi požadovaný (preferovaný) čas je ale samozřejmě prioritní
  • pokud byste vybrali, že požadujete přesně vybraný čas, v případě, že nebudeme schopni vyhovět, objednávku rovnou zamítneme

Jak platit:

  • vše záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte při objednávání jídla v košíku
  • hotovostní platbu můžete provést u osobního odběru nebo u řidiče po té, co Vám doručí jídlo do ruky
  • pokud je možnost zaplatit i platební kartou od počítače, vyčkejte, až potvrdíme, že objednávku vyřídíme. E-mailem obdržíte odkaz, po jehož rozkliknutí objednávku zaplatíte online. Pozor! Pokud objednávku nezaplatíte do uvedeného časového intervalu od našeho potvrzení, systém ji automaticky zruší
  • Co znamená v košíku volba Jsem ochoten počkat až do…?
  • Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na Vaši objednávku. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete Vaši objednávku ve 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00. Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni Vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy je naše provozovna nejvytíženější. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste Vaši objednávku dostali nejraději v 12:30.
  • Co když chci udělat změnu v objednávce?

    V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

    Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

    Není v tom nic osobního :) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich kuchařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr. Určitě taky pomůže, pokud použijete možnost Jsem ochoten počkat až do…
Vážení zákazníci, vyčerpejte prosím Vaše nasbírané bonusy do 30.6.2024. Poté přejdeme na nový objednávkový systém a přechod neumožní převod bonusů. Děkujeme za pochopení.